Blogging
Det at blogge har givet mig stor erfaring indenfor mange spændende områder og disse ekspertiser, har jeg særlig benyttet i min tid, som selvstændig marketingskonsulent. Det at udvikle og interessantgøre sit eget univers er en enorm opgave, der gør at man kan holde mange bolde i luften og hele tiden er up to date med, hvad der sker indenfor det felt man interesserer sig for. Jeg er stolt over mine blogs og bruger hver dag mange timer på at dygtiggøre mig, så jeg forsat kan skabe interessant indhold for mine læsere.
Niche research ∴ Teknisk flair ∴ Boligindretning
Visuel identitet ∴ Affiliate marketing ∴ Virksomhedssamarbejde
At drive en succesfuld blog kræver mere end blot content. For indholdet på en blog er ikke blot content. Den visuelle del spiller en enorm rolle og ofte benytter jeg langt mere tid på niche research, produkt styling, fotografering og visuel bearbejdelse end selve contenten. Det er enormt vigtigt for mig, at mit arbejde er professionelt og gennemarbejdet.
– 25.000(-/+) besøgende pr. måned
– Nicheområde indenfor boligindretning
– Aktiv tilknyttelse af Facebook- & Instagramprofil
– 12.000 (-/+) besøgende pr. måned
– Nicheområde indenfor rejser & digitale nomader
– Aktiv benyttelse af Facebook, Instagram & Youtube
– Nicheside vedr. designeren Hans J. Wegner
– 6.000 besøgende/ 12.5000 sidevisninger pr. måned
– 500+ tilmeldte nyhedsbrevmodtagere

– Udarbejdelse af logo for egne blogs
– Grafisk materiale til virksomhedssamarbejde
– Redigering igennem Photoshop og InDesign
– Samarbejde med 25 forskellige virksomheder
– På tværs af 6 forkellige affiliate sider
– Månedlig omsætning på 10.000 (-/+)
– Månedlig trafikmængde på 45.000 besøgende
– Samarbejde med Kähler igennem Vinterfryd.dk
– Eksponering overfor 10.000+ på Vinterfryd.dk
– 1.000+ deltagere i Facebook-konkurrence
– med 15.000+ eksponering organisk